Nu är det vinter

Det känns faktiskt lite som att våren kommer snart och än har det inte varit julafton. Men det känns på något vis att vintern är inte lika lång och hemsk som den var förr. Jag tror det är för att jag jobbar väldigt mycket. Men oavsett så känns det så kul att ha dessa kontraster under året och jag tycker att det är en sån härlig känsla när höst och vinter kommer och man pustar ut och går in i en lite av viloperiod fast ändå inte vila - men man kan gå och sova 20.30 för det har ju varit mörkt redan många herrans timmar. Annat är det ju på sommaren.
 
Men det finns ju inget bättre än när våren kommer. Den lyckan som sprudlas då - den är bäst. 
Ser verkligen framemot denna höst och jag verkligen längtar efter att få sätta tänderna i fönstren igen. Fy tusan vad det är härligt terapiarbete. 
 
Jag hann med 16 bågar förra säsongen och då var jag total nybörjare. Om jag klarar 16 bågar kommande säsong så behöver jag bara hålla på i 6 år för att bli klar med ytterfönstren :) 
 
 

Kommentera här: